ΤΟΜΈΑΣ Σωματική Αγωγή

Κατηγορία →  Αθλήματα

Εισαγωγή

Από την αρχαία Ελλάδα, τα αθλήματα αποτελούσαν μέρος της καθημερινής ζωής. «Νους υγιείς εν σώματι υγιές» πρέσβευαν οι αρχαίοι Έλληνες και γι αυτό και είχαν ένα σωρό αθλητικούς αγώνες, για να δίνουν το κίνητρο στους νέους να ασχοληθούν με τον αθλητισμό. Αποκορύφωμα ήταν οι ολυμπιακοί αγώνες που έχουν αλλάξει πολλές μορφές μέχρι σήμερα.

Με αθλήματα, ολυμπιακά και μη, θα ασχοληθούμε σε αυτή την ερασιτεχνική ασχολία. Διάλεξε το αγαπημένο σου ή ένα που θέλεις να γνωρίσεις και μοιράσου τις εμπειρίες  με την υπόλοιπη παρέα, παίξτε και χαρείτε, γιατί ο αθλητισμός δίνει ζωή!

Περιεχόμενα

Παρακάτω σου παραθέτουμε έναν κατάλογο με το τι ενδεικτικά περιέχει αυτή η Κατηγορία:

  • Τοξοβολία
  • Στίβος
  • Αντιπτέριση
  • Μπέιζμπολ
  • Καλαθοσφαίριση
  • Μπιτς βόλεϊμπολ
  • Πυγμαχία
  • Κάνοε/καγιάκ (σπρίντ)
  • Κάνοε/καγιάκ (σλάλομ)
  • Ποδηλασία
  • Καταδύσεις
  • Ιππασία
  • Ξιφασκία
  • Χόκεϊ
  • Ποδόσφαιρο
  • Ενόργανη Γυμναστική
  • Ρυθμική Γυμναστική
  • Τραμπολίνο
  • Χειροσφαίριση
  • Μοντέρνο Πένταθλο
  • Κολύμβηση ανοικτής  θαλάσσης
  • Κωπηλασία
  • Ιστιοπλοΐα
  • Σκοποβολή
  • Σόφτμπολ
  • Κολύμβηση
  • Συγχρονισμένη κολύμβηση
  • Επιτραπέζια αντισφαίριση
  • Αντισφαίριση
  • Τρίαθλο
  • Πετοσφαίριση
  • Υδατοσφαίριση
  • Άρση βαρών
  • Πάλη
  • BMX racing
  • Αλπικό σκι
  • Δίαθλο
  • Έλκυθρο
  • Δρόμοι αντοχής (Cross country skiing)
  • Curling
  • Καλλιτεχνικό πατινάζ
  • Ελεύθερο σκι
  • Χόκεϋ επί πάγου
  • Λουτζ (Nordic combined)
  • Nordic skiing
  • Short track (speed skating)
  • Skeleton
  • Άλμα με σκι Χιονοσανίδα (Speed skating)
  • Κρίκετ
  • Κρόκετ
  • Γκολφ
  • Πομ (Jeu de Paume)
  • Λακρός
  • Πελότα
  • Πόλο (polo)
  • Ράκετς
  • Ράγμπι
  • Διάφορα αγωνίσματα του στίβου
  • Κουν φου
  • Ταϊ τσι τσουάν
  • Καράτε
  • Ζίου ζίτσου
  • Ιάντο
  • Αϊκίντο
  • Τζούντο
  • Νιντζούτσου
  • Τάε κβο ντο
  • Μάι τάι
  • Βιρ τβο νταρ
  • Εσκρίμα
  • Σιλάτ
  • Κράβ μάγκα
  • Πανγκράτιον
  • Καποέιρα
  • Τζιτ κουν ντο

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ

Αυτοκίνητο

Μοτοσικλέτα

Αεροσκάφος

Σκάφος

Formula 1

GP

Αλεξίπτωτο – Αερόστατο

Ανά τύπο σκάφους

Rally

Εκτός δρόμου

Ταχύτητας

 

Cart

Tial

Ακροβατικών

 

Ειδικοί – Μεγάλων Αποστάσεων

Ειδικοί – Μεγάλων Αποστάσεων

  

Μέθοδος Εργασίας

Ο τρόπος που θα εργασθείς είναι πολύ απλός και περιγράφεται αναλυτικά παρακάτω. Πιο συγκεκριμένα, κάνε τα εξής:

1) Επέλεξε μία θεματική ενότητα, όπως αυτή που περιγράφεται παραπάνω στο «Περιεχόμενα», π.χ.

«καποέιρα».

2) Αναζήτησε μεθοδικά  σε διάφορες πηγές (βλ. παρακάτω) και συγκέντρωσε σχετικές πληροφορίες (π.χ. τι είναι, ενδυμασία, ιστορία, κινήσεις και σύλλεξε τα αποτελέσματα.

3) Παρουσίασε τα αποτελέσματά σου, με μια δεκάλεπτη παρουσίαση ή μικρή έκθεση, στην Ενωμοτία ή την Ομάδα σου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αφίσες, φωτογραφίες, φωτοδιαφάνειες (slides), διαφάνειες, ηλεκτρονικές διαφάνειες (π.χ. PowerPoint), βίντεο (video), μουσική, τραγούδι, ποίηση, μαντινάδες, παροιμίες, θέατρο, θεατρικό παιχνίδι, σκετς, ζωγραφική, γλυπτική, χορό, παντομίμα, να φτιάξεις μία μικρή εφημερίδα ή ένα έντυπο, όλα μαζί ή κάποια από αυτά και γενικά, κάθε πρωτότυπο τρόπο που θα φανταστείς.

4) Δημιούργησε ένα σχετικό παιχνίδι που θα παίξετε στην Ενωμοτία ή στην Ομάδα σου ή βοήθησε, σε συνεργασία με τον Ενωμοτάρχη σου, τον Αρχηγό σου και το Συμβούλιο Τιμής, στην διοργάνωση μιας δράση προσφοράς της Ομάδας σου που θα έχει σχέση με τα αποτελέσματα των ευρημάτων σου (π.χ. βάψε τις γραμμές στο γήπεδο της γειτονιάς).

Πηγές Αναφοράς

Για να είναι η αναζήτησή σου καλή, κι άρα η όλη σου εργασία σου κατά το δυνατόν πλήρης, θα χρειαστείς διάφορες, όπως λέμε, «πηγές αναφοράς». Περιλαμβάνουν τόσο κείμενα (βιβλιογραφία, αρθρογραφία, ειδησεογραφία κ.τ.λ.), όσο και εικόνες, φωτογραφίες, άλλα οπτικοακουστικά μέσα (μουσική, κινηματογραφικές ταινίες, video, ντοκιμαντέρ, κ.τ.λ.) και πολυμέσα (multimedia), το διαδίκτυο (internet) αλλά ακόμα και διάφορα πρόσωπα που μπορούν να σε βοηθήσουν σχετικά («ζωντανές πηγές» ή «μαρτυρίες»).

Τέτοιες πηγές μπορούν να είναι:

* Διάφορες Βιβλιοθήκες: η προσωπική σου, αυτή της οικογένειάς σου, του Σχολείου σου, της Ενορίας ή της Θρησκευτικής κοινότητας που ανήκεις, της Ενωμοτίας, της Ομάδας και του Συστήματός σου, η Δημοτική Βιβλιοθήκη της πόλης σου ή η Κοινοτική του χωριού σου, οι Βιβλιοθήκες Πανεπιστημίων, Πολυτεχνείων, Ανωτάτων  Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Μουσείων και άλλων εκπαιδευτικών φορέων που τυχόν υπάρχουν στην περιοχή που κατοικείς, η Εθνική Βιβλιοθήκη στην Αθήνα κ.τ.λ. .Θυμήσου πως οι Βιβλιοθήκες δεν έχουν μόνο βιβλία, αλλά επίσης εφημερίδες, περιοδικά, αφίσες και άλλα έντυπα.

* Αντίστοιχα, μπορείς να αναζητήσεις οπτικοακουστικό υλικό σε διάφορες Δισκοθήκες, Ταινιοθήκες και Συλλογές Πολυμέσων («Πολυμεσοθήκες»,  Médiatheques). Θυμήσου πως πολλές δημόσιες Βιβλιοθήκες διαθέτουν και τέτοια τμήματα.

* Τηλεοπτικές  εκπομπές  που  ασχολούνται  με  το συγκεκριμένο θέμα, πάντα σε συνεργασία με τους γονείς σου και με την συναίνεσή τους.

* Θεατρικές παραστάσεις, εκθέσεις ή άλλες καλλιτεχνικές  και επιστημονικές εκδηλώσεις σχετικές με το θέμα, πάντα σε συνεργασία με τους γονείς σου και με την συναίνεσή τους.

* Επιστήμονες, τεχνολόγοι και τεχνικοί ειδικευμένοι σε αυτό  το αντικείμενο: δικηγόροι, δικαστές, οικονομολόγοι, λογιστές, υπάλληλοι της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, υπάλληλοι διαφόρων υπουργείων και φορέων, υπάλληλοι υπηρεσιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης  κ.α.  . Ζήτησε την βοήθεια των γονέων σου και του Αρχηγού σου ώστε να έρθεις σε επαφή με τέτοιους ανθρώπους.

* Φορείς και υπηρεσίες που έχουν στόχο την ευαισθητοποίηση αλλά και την θεσμοθετημένη ενημέρωση των πολιτών. Ζήτησε την βοήθεια των γονέων σου και του Αρχηγού σου ώστε να έρθεις σε επαφή με τέτοιους φορείς και υπηρεσίες.

* Διάφοροι Ιστοχώροι, όπως:

Γενική  Γραμματεία Αθλητισμού: https://gga.gov.gr/

Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης: http://www.basket.gr/

Φυσική αγωγή: http://www.fa3.gr/

Και διάφοροι άλλοι δικτυακοί τόποι (ιστοσελίδες) όπου μπορείς να βρεις χρησιμοποιώντας γνωστές μηχανές αναζήτησης (π.χ. google, yahoo κ.α.) πάντα  όμως  με την βοήθεια ενός  ενήλικου που έχει σχέση με το Διαδίκτυο.

* Και φυσικά μην ξεχνάς ότι βοήθεια μπορείς κάθε φορά να ζητάς από τους Γονείς και την υπόλοιπη οικογένειά σου, τους φίλους σου, τους εκπαιδευτικούς σου, τον Ιερέα της περιοχής σου και βέβαια, τον Ενωμοτάρχη και τον Αρχηγό σου.

Κατηγορία → Αθλητική αναψυχή

Εισαγωγή

Σε αυτή την κατηγορία θα βρεις όλες τις φυσικές δραστηριότητες που έχουν ως σκοπό την αναψυχή μέσω της ευεξίας που προσφέρει η άσκηση, δηλαδή δραστηριότητες που όμως δεν έχουν αναγνωριστεί επίσημα ως αθλήματα αλλά στην πραγματικότητα κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά και χρειάζεσαι συγκεκριμένη φυσική κατάσταση για να τα επιτύχεις.

Περιεχόμενο

Παρακάτω σου παραθέτουμε έναν κατάλογο με το τι ενδεικτικά περιέχει αυτή η Κατηγορία:

  • Rafting
  • Monoraft – Hot Dog
  • Canyoning
  • Πεζοπορία
  • Rappel
  • Flying Fox
  • Paintball
  • Bowling
  • Αναρρίχηση
  • Orienteering
  • Ελεύθερες πτώσεις
  • Ορειβασία
  • Roller skating
  • Ιστιοπλοΐα
  • Διελκυστίνδα
  • Surfing
  • Parkour
  • Skateboarding
  • Ορεινή ποδηλασία

Μέθοδος Εργασίας

Ο τρόπος που θα εργασθείς είναι πολύ απλός και περιγράφεται αναλυτικά παρακάτω. Πιο συγκεκριμένα, κάνε τα εξής:

1) Επέλεξε μία θεματική ενότητα, όπως αυτή που περιγράφεται παραπάνω στο «Περιεχόμενα», π.χ.

«ορειβασία».

2) Αναζήτησε μεθοδικά σε διάφορες πηγές (βλ. παρακάτω) και συγκέντρωσε σχετικές πληροφορίες (π.χ. τι χρειάζεσαι, πόσα άτομα, που, πότε, κ.τ.λ.) και σύλλεξε τα αποτελέσματα.

3) Παρουσίασε τα αποτελέσματά σου, με μια δεκάλεπτη παρουσίαση ή μικρή έκθεση, στην Ενωμοτία ή την Ομάδα σου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αφίσες, φωτογραφίες, φωτοδιαφάνειες (slides), διαφάνειες, ηλεκτρονικές διαφάνειες (π.χ. PowerPoint), βίντεο (video), μουσική, τραγούδι, ποίηση, μαντινάδες, παροιμίες, θέατρο, θεατρικό παιχνίδι, σκετς, ζωγραφική, γλυπτική, χορό, παντομίμα, να φτιάξεις μία μικρή εφημερίδα ή ένα έντυπο, όλα μαζί ή κάποια από αυτά και γενικά, κάθε πρωτότυπο τρόπο που θα φανταστείς.

4) Δημιούργησε ένα σχετικό παιχνίδι που θα παίξετε στην Ενωμοτία ή στην Ομάδα σου ή βοήθησε, σε συνεργασία με τον Ενωμοτάρχη σου, τον Αρχηγό σου και το Συμβούλιο Τιμής, στην διοργάνωση μιας δράση προσφοράς της Ομάδας σου που θα έχει σχέση με τα αποτελέσματα των ευρημάτων σου (π.χ. να βοηθήσεις στην συντήρηση του υλικού ενός  ορειβατικού συλλόγου).

Πηγές Αναφοράς

Για να είναι η αναζήτησή σου καλή, κι άρα η όλη σου εργασία σου κατά το δυνατόν πλήρης, θα χρειαστείς διάφορες, όπως λέμε, «πηγές αναφοράς». Αυτές περιλαμβάνουν τόσο κείμενα (βιβλιογραφία, αρθρογραφία, ειδησεογραφία κ.τ.λ.), όσο και εικόνες, φωτογραφίες, άλλα οπτικοακουστικά μέσα (μουσική, κινηματογραφικές ταινίες, video, ντοκιμαντέρ, κ.τ.λ.) και πολυμέσα (multimedia), το διαδίκτυο (internet) αλλά ακόμα και διάφορα πρόσωπα που μπορούν να σε βοηθήσουν σχετικά («ζωντανές πηγές» ή «μαρτυρίες»).

Τέτοιες πηγές μπορούν να είναι:

* Διάφορες Βιβλιοθήκες: η προσωπική σου, αυτή της οικογένειάς σου, του Σχολείου σου, της Ενορίας ή της Θρησκευτικής κοινότητας που ανήκεις, της Ενωμοτίας, της Ομάδας και του Συστήματός σου, η Δημοτική Βιβλιοθήκη της πόλης σου ή η Κοινοτική του χωριού σου, οι Βιβλιοθήκες Πανεπιστημίων, Πολυτεχνείων, Ανωτάτων Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Μουσείων και άλλων εκπαιδευτικών φορέων που τυχόν υπάρχουν στην περιοχή που κατοικείς, η Εθνική Βιβλιοθήκη στην Αθήνα κ.τ.λ. . Θυμήσου πως οι Βιβλιοθήκες δεν έχουν μόνο βιβλία, αλλά επίσης εφημερίδες, περιοδικά, αφίσες και άλλα έντυπα.

* Αντίστοιχα, μπορείς να αναζητήσεις οπτικοακουστικό υλικό σε διάφορες Δισκοθήκες, Ταινιοθήκες και Συλλογές Πολυμέσων («Πολυμεσοθήκες»,  Médiatheques). Θυμήσου πως πολλές δημόσιες Βιβλιοθήκες διαθέτουν και τέτοια τμήματα.

* Τηλεοπτικές εκπομπές που ασχολούνται με το συγκεκριμένο θέμα, πάντα σε συνεργασία με τους γονείς σου και με την συναίνεσή τους.

* Θεατρικές παραστάσεις, εκθέσεις ή άλλες καλλιτεχνικές  και επιστημονικές εκδηλώσεις σχετικές με το θέμα, πάντα σε συνεργασία με τους γονείς σου και με την συναίνεσή τους.

* Επιστήμονες, τεχνολόγοι και τεχνικοί ειδικευμένοι σε αυτό το αντικείμενο: κοινωνιολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι, νοσηλευτές, ιατροί, δικηγόροι, δικαστές, υπάλληλοι της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, υπάλληλοι διαφόρων υπουργείων και φορέων, υπάλληλοι υπηρεσιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης κ.α.  . Ζήτησε την βοήθεια των γονέων σου και του Αρχηγού σου ώστε να έρθεις σε επαφή με τέτοιους ανθρώπους.

* Φορείς και υπηρεσίες που έχουν στόχο την ευαισθητοποίηση αλλά και την θεσμοθετημένη ενημέρωση των πολιτών. Ζήτησε την βοήθεια των γονέων σου και του Αρχηγού σου ώστε να έρθεις σε επαφή με τέτοιους φορείς και υπηρεσίες.

Διάφοροι Ιστοχώροι, όπως:

Πάρκο Περιπετειας: https://www.adventure-park.gr/

Rafting: http://www.visitgreece.gr

Αναρρίχηση: http://oakaindoorclimbing.gr

Και φυσικά μην ξεχνάς ότι βοήθεια μπορείς κάθε φορά να ζητάς από τους Γονείς και την υπόλοιπη οικογένειά σου, τους φίλους σου, τους εκπαιδευτικούς σου, τον Ιερέα της περιοχής σου και βέβαια, τον Ενωμοτάρχη και τον Αρχηγό σου.

Κατηγορία → Αθλητική επιστήμη

Εισαγωγή

Για να είμαστε όμως όλοι ευχαριστημένοι όταν παίζουμε ένα άθλημα πρέπει να γνωρίζουμε, να τηρούμε και να σεβόμαστε τους κανονισμούς είτε παίζουμε με τους φίλους μας, είτε βρισκόμαστε στη μέση ενός σοβαρού αγώνα. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε την εγκυρότητα του αποτελέσματος και προσαρμοζόμαστε σαν άνθρωποι μέσα σε ένα πλαίσιο κανόνων που μας βοηθούν στο να προάγουμε το φίλαθλο πνεύμα που κληρονομήσαμε από τους προγόνους μας.

Περιεχόμενο

Παρακάτω σου παραθέτουμε έναν κατάλογο με το τι ενδεικτικά περιέχει αυτή η Κατηγορία:

  • Αθλητική ιστορία
  • Διαιτησία
  • Φίλαθλο πνεύμα (fairplay)
  • Προπονητική
  • Αθλητική υγιεινή
  • Οργάνωση αγώνων
  • Παραολυμπιακοί αγώνες (Special Olympics)
  • Αντιντόπινγκ
  • Αθλητική δημοσιογραφία
  • Νέες τεχνολογίες στη φυσική αγωγή
  • Μελλοντικός αθλητισμός
  • Αθλητικές εγκαταστάσεις
  • Διατροφή

Μέθοδος Εργασίας

Ο τρόπος που θα εργασθείς είναι πολύ απλός και περιγράφεται αναλυτικά παρακάτω. Πιο συγκεκριμένα, κάνε τα εξής:

Επέλεξε μία θεματική ενότητα, όπως αυτή που περιγράφεται παραπάνω στο «Περιεχόμενα», π.χ.

«διαιτησία».

2) Αναζήτησε μεθοδικά σε διάφορες πηγές (βλ. παρακάτω) και συγκέντρωσε σχετικές πληροφορίες (π.χ. σε τι χρησιμεύει, ποιος την εξασκεί, πως, που και πότε κ.τ.λ.) και σύλλεξε τα αποτελέσματα.

3) Παρουσίασε τα αποτελέσματά σου, με μια δεκάλεπτη παρουσίαση ή μικρή έκθεση, στην Ενωμοτία ή την Ομάδα σου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις αφίσες, φωτογραφίες, φωτοδιαφάνειες (slides), διαφάνειες, ηλεκτρονικές διαφάνειες (π.χ. PowerPoint), βίντεο (video), μουσική, τραγούδι, ποίηση, μαντινάδες, παροιμίες, θέατρο, θεατρικό παιχνίδι, σκετς, ζωγραφική, γλυπτική, χορό, παντομίμα, να φτιάξεις μία μικρή εφημερίδα ή ένα έντυπο, όλα μαζί ή κάποια από αυτά και γενικά, κάθε πρωτότυπο τρόπο που θα φανταστείς.

4) Δημιούργησε ένα σχετικό παιχνίδι που θα παίξετε στην Ενωμοτία ή στην Ομάδα σου ή βοήθησε, σε συνεργασία με τον Ενωμοτάρχη σου, τον Αρχηγό σου και το Συμβούλιο Τιμής, στην διοργάνωση μιας δράση προσφοράς της Ομάδας σου που θα έχει σχέση με τα αποτελέσματα των ευρημάτων σου (π.χ. να βοηθήσεις στην διαιτησία ενός σχολικού αγώνα).

Πηγές Αναφοράς

Για να είναι η αναζήτησή σου καλή, κι άρα η όλη σου εργασία σου κατά το δυνατόν πλήρης, θα χρειαστείς διάφορες, όπως λέμε, «πηγές αναφοράς». Αυτές περιλαμβάνουν τόσο κείμενα (βιβλιογραφία, αρθρογραφία, ειδησεογραφία κ.τ.λ.), όσο και εικόνες, φωτογραφίες, άλλα οπτικοακουστικά μέσα (μουσική, κινηματογραφικές ταινίες, video, ντοκιμαντέρ, κ.τ.λ.) και πολυμέσα (multimedia), το διαδίκτυο (internet) αλλά ακόμα και διάφορα πρόσωπα που μπορούν να σε βοηθήσουν σχετικά («ζωντανές πηγές» ή «μαρτυρίες»).

Τέτοιες πηγές μπορούν να είναι:

* Διάφορες Βιβλιοθήκες: η προσωπική σου, αυτή της οικογένειάς σου, του Σχολείου σου, της Ενορίας ή της  Θρησκευτικής κοινότητας που ανήκεις, της Ενωμοτίας, της Ομάδας και του Συστήματός σου, η Δημοτική Βιβλιοθήκη της πόλης σου ή η Κοινοτική του χωριού σου, οι Βιβλιοθήκες Πανεπιστημίων, Πολυτεχνείων, Ανωτάτων  Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Μουσείων και άλλων εκπαιδευτικών φορέων που τυχόν υπάρχουν στην περιοχή που κατοικείς, η Εθνική Βιβλιοθήκη στην Αθήνα κ.τ.λ. . Θυμήσου πως οι Βιβλιοθήκες δεν έχουν μόνο βιβλία, αλλά επίσης εφημερίδες, περιοδικά, αφίσες και άλλα έντυπα.

* Αντίστοιχα, μπορείς να αναζητήσεις οπτικοακουστικό υλικό σε διάφορες Δισκοθήκες, Ταινιοθήκες και Συλλογές Πολυμέσων («Πολυμεσοθήκες»,  Médiatheques). Θυμήσου πως πολλές δημόσιες Βιβλιοθήκες διαθέτουν και τέτοια τμήματα.

* Τηλεοπτικές εκπομπές που ασχολούνται με το συγκεκριμένο θέμα, πάντα σε συνεργασία με τους γονείς σου και με την συναίνεσή τους.

* Θεατρικές παραστάσεις, εκθέσεις ή άλλες καλλιτεχνικές και επιστημονικές εκδηλώσεις σχετικές με το θέμα, πάντα σε συνεργασία με τους γονείς σου και με την συναίνεσή τους.

* Επιστήμονες ειδικευμένοι σε αυτό το αντικείμενο: κοινωνιολόγοι, νομικοί, εκπαιδευτές νεολαίας, λειτουργοί  νεολαίας, κοινωνικοί λειτουργοί, ιστορικοί κ.τ.λ. . Ζήτησε την βοήθεια των γονέων σου και του Αρχηγού σου ώστε να έρθεις σε επαφή με τέτοιους ανθρώπους.

* Εξειδικευμένο προσωπικό, όπως υπάλληλοι της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, υπάλληλοι διαφόρων υπουργείων και φορέων, υπάλληλοι διεθνών οργανισμών κ.α. Ζήτησε την βοήθεια των γονέων σου και του Αρχηγού σου ώστε να έρθεις σε επαφή με τέτοιους ανθρώπους.

* Φορείς και υπηρεσίες που  έχουν στόχο την σχετική ενημέρωση των πολιτών. Ζήτησε την βοήθεια των γονέων σου και του Αρχηγού σου ώστε να έρθεις σε επαφή με τέτοιους φορείς και υπηρεσίες.

* Διάφοροι ιστοχώροι, όπως:

Η Ιστορία του αθλητισμού: http://ebooks.edu.gr

Διατροφή – Υγεία: https://diatrofi-ygeia.gr

Παραολυμπιακοί Αγώνες: https://www.eaom-amea.gr

* Και φυσικά μην ξεχνάς ότι βοήθεια μπορείς κάθε φορά να ζητάς από τους Γονείς και την υπόλοιπη οικογένειά σου, τους φίλους σου, τους εκπαιδευτικούς σου, τον Ιερέα της περιοχής σου και βέβαια, τον Ενωμοτάρχη και τον Αρχηγό σου.